Hoe weet je of scene haar je staat?

Ik wil graag een scene kapsel, Maar ik weet niet welke vorm gezicht je hier voor nodig hebt. Want ik heb een aantal site's gelezen en op die site's word gezegd dat ik het beste een bob lijn kan laten zetten.
Dus mijn vraag is welke vorm gezicht heb je hiervoor nodig ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Scene haar kun je aanpassen aan de vorm van je gezicht, als je foto niet bij je gezicht past, kan de kapper een kleine aanpassing doen, zodat ook dit model prima bij je gezicht past, ga dus naar een goede kapper en vraag die advies, zeker weten dat je dan met een tevreden scene hoofdje naar buiten komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heel erg bedankt! maar hoe weet je welke kapper geschikt hiervoor is ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaan speciale scene-kapsalons, zijn die niet in je omgeving, dan zal je van de resultaten bij anderen uit moeten gaan, is bijv een
vriend(in) van je prima geknipt en gekleurd, vraag dan welke kapper dat gedaan heeft., dus mond op mond reclame. De speciale scene-kappers zijn op internet te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in omgeving roermond zijn die niet te vinden :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in dat geval dus de mond op mond reclame geloven, of je vertrouwen geven aan een kapper die in het algemeen goed aangeschreven staat.
Bij Kinki kappers knippen ze ook zulke kapsels. Heb er zelf geen ervaring mee, maar heb er wel veel van gezien.