hoe kan ik bruine ogen lijken op groen ?

ik heb bruine ogen maar ik wil graag dat ze groen lijken,zonder contacten...dus met welke kleuren of make up kan ik dat ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

als je echt de iris groen wilt laten lijken zul je toch echt aan de contactlenzen moeten.
De kleur hiervan zit namelijk in je DNA vastgelegd en dat kan je net zo min veranderen als dat je een extra teen kunt laten aangroeien.

Wel kun je je door een medewerker van een winkel (drogist of parfumerie) laten adviseren welke kleuren oogschaduw en mascara de bruine kleur van je iris minder naar voren laten komen en het een meer groene teint geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is paarse makeup.
Ik zelf het bruingroene ogen. En met paars lijken ze groener en met groen lijken ze bruiner.