Hoe duur zou het zijn om mijn haar lichtroze te laten verven bij de kapper?

Ik heb nu donkerbruin haar dus het zou eerst ook nog (meerdere keren misschien) gebleekt moeten worden. Hoe duur zou dit ongeveer bij elkaar zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (3)

Bij een gemiddelde kapper (beetje goeie, goeie low-budget) kost bleken tussen de 430 en 50 euro en verven ook. Je kunt het overigens beter niet op dezelfde dag doen voor het beste resultaat.

De hele operatie zou je dus tussen de 60 en 100 euro kosten. Je kunt goedkoper uit zijn door het bleken of het verven zelf te doen. En ja, je hebt wel kans dat dat twee of drie keer moet voor het licht genoeg is voor lichtroze. Dat je er overigens wel heel snel weer uitwast, dus als je er langer plezier van wilt hebben, moe je ook meerdere keren verven rekenen.

Toegevoegd na 33 seconden:
Oeps - die 4 staat natuurlijk verkeerd ; tussen de 30 en 50 euro moet dat zijn in de tweede regel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt aan de kapper.
Het ligt aan de lengte van je haren.
En aan nog wat dingen, zoals verzorging etc.

Er zijn heel veel verschillende kappers.
Die hebben allemaal hun eigen prijzen.
Behalve als het een kapper van een keter is, zoals de Cosmo-kapper.
Daar kost gewoon verven tussen de 45 en 75 euro.

Maar wij weten niet hoe het er nu uit ziet, dat haar van jou en wij weten niet hoe je het wilt hebben............

Soms heb je veel kappers in de buurt, soms weinig.
Maar:
Bijna alle kappers hebben een website en telefoonnummer.
Bijna iedereen heeft een telefoon. Ik zou zeggen: gebruik je telefoon eens om mee te bellen: heel verfrissend!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geniaal: "bijna iedereen heeft telefoon"........;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus je hebt een telefoon,
maar je durft er niet mee te bellen?
Dat kan ik me heel goed voorstellen, vreemde mensen bellen kan heel eng zijn.
Maar:
Is dat niet een groter probleem (om aan te werken) dan je haren?
dit hangt natuurlijk vanaf wat voor haar kleur je nu hebt en hoe duur de kapper is.
Je kunt als het goedkoop wilt houden zelf doen