rare rode vlekjes op mijn benen? wat is het?

ik heb al mijn hele leven op mijn benen een hele witte huid en dan soort van rode bolletjes onder de huis en ik vind het heel lelijk. allemaal mensen vragen me wat het is en ik weet het niet. ik heb al scrub geprobeerd en body lotion maar het helpt niet. wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al eens aan de huisarts gevraagd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee mijn moeder vind het geen noodzaak om daarvoor naar de huisarts te gaan -.-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bent je hele leven nog nooit bij de huisarts geweest?
Ik weet niet hoe oud je bent maar je kan ook alleen naar je huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit ook. Heb me er nooit ongerust over gemaakt. Is t vooral bij je bovenbenen?
MissBiggie
11 jaar geleden
Account na 3 uur al opgeheven?

Antwoorden (2)

Rode vlekjes en bobbeltjes onder de huid, kan duiden op keratosis pilaris, maar laat er wel even je huisarts naar kijken, zodat deze kan vertellen of dit zo is, of niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien ben je allergisch voor iets of heb je eczeem. Ga voor de zekerheid naar je huisarts, misschien kan die vertellen wat het is.