Hoe verdun je je haar?

Hallo.
Ik heb een grote bos krullen en wil het graag laten verdunnen.
Maar de kappers zeggen altijd dat het dan boller gaat staan.
Ik heb het ook al geprobeerd te stijlen maar dan word het één grote bos stijl haar , en dat helpt ook niet echt.
Weet iemand van jullie misschien wat ik het beste zou kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag ruilen met mij? ik heb vreselijk dun haar en ben jaloers!

Antwoorden (3)

Ga eens naar een black hair kapsalon, daar zijn ze gewend mensen met een flinke bos, krullend haar van hun haarproblemen af te helpen. Ik geef je een grote kans, dat je daar de oplossing krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon zeggen dat het bovenop UITGEDUND moet worden.
dat doet iedereen met héél dik haar, ik ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Krullen of stijl, lang of kort haar kan veel verschil maken. Bij kort haar kun je het makkelijk dichterbij de hoofdhuid uitdunnen, dat wordt veel gedaan en voelt voor veel mensen als 'opluchting'. Doe je dit met lang haar gaat het bovenin erg pluizen (uitdunnen is in principe gewoon plukjes haar korter knippen, deze plukjes gaan dan alle kanten uit pieken als ze te kort zijn en daardoor pluis). Volgens mij wilt vraagsteller het minder bol, van uitdunnen gaat het vaak boller staan, gezien het dan luchtiger en minder zwaar is. Het beste kun je het dan gewoon op 1 lengte laten groeien. Of kort en dan uitdunnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wist niet dat dát zo´n verschil kon uitmaken, bedankt voor de informatie!
Er zijn allerlei uitdunkammen te kopen bij speciaalwinkels voor bijvoorbeeld mensen met dik kroeshaar enzovoort.