Zou je met vloeibare pleister het lijnenpatroon van je vingerafdruk kunnen vervagen of helemaal laten verdwijnen?

Als je als bv inbreker niet je vingerafdrukken achter wil laten, zou je dan vloeibare pleister erop kunnen sprayen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als inbreker zou ik gewoon een paar handschoenen aantrekken. Dat is toch veel simpeler ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is mijn vraag niet. Dat is zo gewoon. Handschoenen kan altijd

Antwoorden (1)

Het idee dat je dit wilt weten en dan je als voorbeeld een inbreker gebruikt is niet heel er betrouwbaar, ik beschuldig je nergens van maar het is een rare vraag...
In CSI kan het. In het echt is dit niet haalbaar, en al zou je het doen, vloeibare pleister blijf altijd een beetje plakkerig dus na een keer iets vastpakken zou er een stukje pleister kunnen blijve zitten. Hier ze dan ook huid aan. Ze hebben dan dus je DNA en steeds een stukje is straks je hele vinger. Als idee is het leuk maar het werkt niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een paar handschoenen is effectiever, betrouwbaarder en handiger.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou ook niet netjes zijn als je dat wel deed. Is gewoon een vraag. Heb niet de intentie om te gaan roven. Maar bedankt voor je antwoord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind dit helemaal geen rare vraag. Er zijn hier echt wel veel raardere.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kom op zeg, iemand mag toch wel een steldat vraag stellen, ik vind het juist een goeie vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank pelle en momopoyolo. Nou hoop ik niet dat ik inbrekers op ideeën heb gebracht. En zal csi wel eens mailen. Lijkt me goed script idee!!