wat kan ik het beste doen aan donkere vlekken en rimpels onder mijn ogen?

ík dacht misschien aan iets al dit, maar deze is wel erg duur.

http://www.nivenandjoshua.com/face/eye-care/polaar-icy-magic/

weet iemand misschien alternatieven?
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Genoeg slaapt helpt vaak al!
Koude compressen in de ochtend verminderen wallen (dat zijn de donkere vlekken) ook, je kan er koude natte wattenschijfjes of (kamille)theezakjes voor gebruiken.
De eyeroller met cafeine van Garnier is ook fijn,werkt bij mij ook, bij lichte wallen.
En genoeg water drinken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weinig aan toe te voegen. ++
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wallen zijn juist de zwellingen, kringen de donkere vlekken ;)
Een oogcreme opbrengen. Maar dan met kloppende. Bewegingen. Altijd van de buitenste ooghoek naar de binnenste ooghoek wrijven. Alleen al door de massagetechniek verminderen wallen. Je zult snel het verschil merken. Maar wél oogcreme gebruiken. Dag- en nachtcreme zijn hier meestal te vet voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist altijd richting het oor werken, dus van de ooghoek aan de neuskant naar de ooghoek aan de oorkant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor!
MissBiggie
11 jaar geleden
Nee hoor crea, ALTIJD naar binnen toe werken anders rek je de huid onder je oog teveel op/uit. Als er wat IN je oog zit, ook altijd naar je binnenste ooghoek wrijven.
Genoeg slapen, water drinken en fruit eten. Tegen donkere vlekken kan je een concealer gebruiken. Zelf vind ik die van Garnier heel goed. Dit laat donkere vlekken niet verdwijnen maar wel camoufleren en vervagen. Tegen rimpels kan je een anti-rimpel-crème speciaal voor de ogen gebruiken.