Hoe krul je goed je wimpers met een wimperkrultang?

Ik heb deze net in een glossybox gekregen en ik wil hem graag gebruiken, alleen hoe gebruik je een wimperkrultang precies en hoe laat je je wimpers de hele dag gekrult zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Door de wimpers met het uiteinde van je tang (waar de bolling zit) vast te nijpen, weer los te laten en weer vast te nijpen. Hoe meer je nijpt en loslaat, hoe beter de krul. Als je dit dagelijks bijhoud, blijven ze langer in model ;) succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!
Als je wilt, kun je de tang warm maken met een fohn, dan krullen ze nog sneller! Gebruik de kruller op schone, mascara vrije wimpers en zet 'm zo dicht mogelijk tegen je ooglid aan. Pas op dat je die niet meeknijpt, dat doet erg zeer! Knijp dan ook zachtjes totdat je zekerweet dat er geen vel tussenzit.
Daarna kun je ervoor kiezen om een aantal korte of een paar lange knijpbewegingen ze maken. Whatever works for you, iedereen doet het op zn eigen manier.
Daarna doe je mascara op je wimpers (moet niet trouwens, maar dan blijft de krul wel beter zitten).

Ps: als er mascara opzit kun je de tang beter niet gebruiken. Er wordt gezegd dat je wimpers af kunnen breken...