Weet iemand waar het luchtje BY van dolce & gabanna te koop is? of dat het nog te koop is?

Het luchtje BY van Dolce en Gabanna kan ik namelijk nergens meer vinden. het luchtje kenmerkt zich door de uitstekende geur, maar zeker ook de de verpakking. de mannengeur zit verpakt in een zebra-kleurig flesje en de damesgeur zit in een tijger/luipaard kleurig flesje. aangezien het een van mijn lievelingsgeuren is, ben ik heel erg benieuwd waar deze (nog) te koop is!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

het schijnt dat het er inderdaad uit is maar heb een link voor je waar zeker de mannengeur nog verkocht word en de dames geur er binnenkort weer is