Dat is iets wat vaak erfelijk bepaald is. Het omgekeerde telt ook voor kaalheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hypertrichosis is een toename van haar op een willekeurig lichaamsdeel, meer dan wordt verwacht op grond van leeftijd, geslacht of ras. De veranderingen zijn beter zichtbaar bij donkerharigen, mede doordat donkere haren meer beter zichtbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ooit ergens gelezen dat je meer haargroei krijgt door tekort aan bepaalde voedingsstoffen, dit komt ook voor bij mensen met anorexia.
dus misschien moet je gezonder gaan eten?

Toegevoegd na 20 uur:
http://www.anti-dieet.com/anorexia-nervosa-eetstoornis.html

Er werd mij gevraagd om een link om mijn antwoord te onderbouwen, hier is ie dan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kom dan ook even met een link om het te bewijzen. Als je het ergens gelezen hebt zou je het met een paar seconden googelen moeten kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb mijn antwoord aangepast, je hebt ook wel gelijk ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok bedankt maar dan nog neemt de haargroei wat toe maar het gaat niet woekeren. Verder kun je niet zeggen dat als dat bij anorexia zo is men dus misschien niet voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt als je geen anorexia hebt maar ook meer haargroei. Dan zit je ook op het niveau van anorexia qua inname van voedingsstoffen denk ik zo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jeetje zeur.
Ik wil met dit antwoordt alleen aangeven dat toename van haar ook te maken kan hebben met je voeding.