hoe kan ik acryl nagellak verwijderen?

Ik heb op mijn eigen nagels acryl nagellak laten aanbrengen.
Door uitgroei wil ik het nu weghalen maar heb geen zin om naar een nagelstudio te gaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.6K

Antwoorden (3)

Dat kan je gewoon met aceton bevattende nagellak remover doen.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zal inderdaad wel om de nagels gaan, die krijg je eraf met nagellak remover met aceton, als het om de nagellak op acrylnagels gaat, moet je juist remover zonder aceton gebruiken. +
Je kan ze ook gewoon bijvijlen, of als de kleur je niet bevalt een andere kleur overzetten. Vooral niet aan liggen pulken, vijl ze gewoon glad zodat de overgang minder wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je moet doen is het volgende:

- schenk warm water in een kom. Gooi er een beetje nagellakremover met aceton erin. Stop je vingers in de kom en gooi daarover een handdoek zodat de warmte niet verspreid. Laat het ong zo"n halfuur in zitten of meer het hangt ervan af hoe snel het verdwijnt en vólla je acrylnagels zijn er af.

Belangrijkste is dus een nagellakremover met aceton!

Suc6