Welke plaatsen op je lichaam verrimpelen niet hard???

Ik zou graag een tattoo hebben, maar niet op een plek die later verrimpeld is. Dus het zou ook handig zijn als het mooi is daar een tattoo te hebben

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (4)

Je rug en je onderbeen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De buitenkant van je bovenarm en de binnenkant van je pols.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als aanvulling, rimpelvorming kan ook te maken hebben met hoeveel/hoe vaak de huid wordt blootgesteld aan de zon. Rimpelvorming en veroudering van de huid zijn gerelateerd aan de (overmaat) aan zon. Zonaanbidders hebben vaak op latere leeftijd een rimpeliger huid.

Lichaamsdelen die minder aan de zon worden blootgesteld zullen minder verrimpelen.

Andere factoren zijn genetisch. Kijk een beetje naar je ouders/familieleden. Is er een sterke neiging tot rimpelvorming, dan zou je dat geerfd kunnen hebben.
Sommige oudere mensen hebben nog steeds een mooi glad huidje. Soms ongelooflijk mooi nog, anderen hebben van nature overal rimpelvorming.

En dan nog een factor, sterk in gewicht toenemen en weer afvallen, kan ook voor 'rimpelvorming' zorgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jouw hoofdhuid (behalve het voorhoofd) rimpelt niet zo snel maar dan zou je wel een gemillimeterd kapsel moeten hebben of wachten tot je ooit kaal bent om er van te genieten.

Schouderbladen blijven ook vrij lang gespaard van rimpelvorming.

Verder zijn beide knoesels aan de buitenkant van je onderbeen ook plaatsen die zelden rimpels vertonen.

Alle andere plaatsen zullen vroeg of laat onvermijdelijk rimpels vertonen als je niet consequent traint om de spiermassa onder de huid als buffer tegen rimpelvorming te behouden.

Noodoplossing:

Indien je toch een tattoo wenst op een plaats die makkelijk rimpelt dan kan je nog altijd voor een plaatselijke botox of collageenbehandeling kiezen.
Zo ben je héél je leven zeker van een rimpelloze tattoo ;-)

Liefs, Succes en Mega Big Smile van me!