Mag je calendulan op een slecht helende Tattoo smeren?

Hij blijft vochtig en rood. Ben bang dat hij gaat ontsteken. Mag je er calendulan op smeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
beter gebruik je uierzalf, dat werkt ook licht ontsmettend.

Het beste antwoord

Bepanthen op smeren. ! Kreeg ik ook mee van de tattoo shop. Helpt heel goed
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zou ik nooit zomaar doen!
Eventueel regelmatig spoelen met (koud) stromend water en verder niets smeren, maar als je het niet vertrouwt, kun je sowieso altijd terug naar tattoostudio waar je 'm hebt laten zetten.