bestaat er found de teint waarmee je sproetjes kan dekken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sproeten zijn juist leuk!
Rieneke1
11 jaar geleden
idd, sproetjes moet je niet wegwerken, zijn ze veel te leuk voor!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt het waarschijnlijk al honderd keer gehoord, maar ik wil toch even bevestigen hoe mooi sproeten zijn, zonde om ze te vervagen! Ik betwijfel trouwens of je ze hoe dan ook helemaal kunt bedekken zonder dat je er door de make-up een cakeface op na houdt...

Antwoorden (1)

Je moet een foundation nemen die echt goed dekt. Een goede concealer onder je foundation doet ook al wonderen. MAC heeft bijvoorbeeld goed dekkende concealers en foundation in het assortiment.

Of je moet naar meer speciale make-up gaan. Zo bestaat er Dermacolor Camouflage System. Deze make-up is speciaal bedoeld voor dingen zoals littekens te verbergen.