Gaat de celdeling van de gezichtshuid sneller dan de rest van het lichaam?

Als iemand last heeft van gezichtsschilfers na het douchen maar nergens anders op het lichaam is dat normaal? Waardoor komt dat? Is dat schadelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Niet schadelijk ! Daarom is er dag crème of gewoon nivea , . Of de cel deling in het gezicht echt sneller gaat. !? Ja lijkt me wel !? Waarom , ik dat denk . Indien je door de zon gebruind bent verliest je gezicht vaak het snelst z'n kleur , zeker bij vrouwen met een zacht huidje :) misschien door de fijnere huid structuur in het gezicht . Vaak is de huid vh gezicht zachter dan bijv je armen . (uit zondering het blote billen Gezicht ) :) Maar na het douchen body lotion , of wat dag crème of helpt prima , en ja het helpt je tint net wat langer vast te houden . Dat van de huid is eigen subjectieve waarneming :) en dat van de kleur vast houden uit de dames bladen .