Mijn stipplingbrush laat haren los hoe kan ik dit verhelpen??

Ik heb een stipplingbrush van bybg.nl gekocht, maat deze laat, tijdens Het gebruiken haren op mijn gezicht achter! Ik vind deze dus echt niet gijn om mee te werken! Hebben jullie tips om er voor de zorgen dat hij geen haren meer los laat? Wassen heb ik al geprobeerd maar dat helpt niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Let erop hoe je je kwast wast en droogt dit is ook erg belangrijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk is onderhoud(goed schoonhouden) belangrijk om de levensduur van penselen te bevorderen. Toch denk ik dat het de kwaliteit van het penseel te wensen overlaat. Een goedkopere kwast van de Gamma zal ook altijd haren verliezen, wat je ook doet.
Deze koste zag ik maar 7,99 als je een echt professionele neemt dan ben je al snel 25,- maar deze gaan veel langer mee en werken echt veel fijner. Niet alleen de kwaliteit van de haren, maar ook de kwaliteit van de zetting(hoe zijn de haren bevestigt) en de dichtheid(aantal haren per vierkante millimeter) van de haren zijn van belang.

Ik adviseer altijd om juist niet op goed gereedschap te bezuinigen, goedkoop blijkt namelijk in de meeste gevallen duurkoop te zijn.

http://www.visagiepro.nl/19-Penselen/130-Foundationpenselen/Make-up-Studio-Nero-foundation-penseel-medium.html