Als mijn kleurspoeling eruit is, zie je dan de kleur van de ontkleuring zitten? En hoe vaak moet ik het wassen, wil de spoeling eruit zijn?

De kleurspoeling pakte bij de kapper helaas niet zo mooi uit. Vroeger had ik highlites en besloot maar een kleurspoeling te nemen om er vanaf te komen. De kapper besloot om de highlites te ontkleuren en dat werd rood. Nu vraag ik me af, als mijn kleurspoeling vervaagd, zie je dan rode highlites in mijn haar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Watvoor kleur hadden de highlights? Als ze al blond waren snap ik niet waarom ze zijn ontkleurd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze waren blond, ze deed er iets op waardoor het meer pigment kreeg en de spoeling daar beter op zou blijven zitten.

Het beste antwoord

Hoe vaak je het moet wassen ligt aan het product dat de kapper gebruikt heeft, je hebt spoelingen die 6 tot 8 wassingen houden, maar ook die 6 tot 8 weken houden en vele variaties daar tussen in, die vraag kan dus alleen de kapper beantwoorden.

Hoe je highlights eruit zien wordt ook afwachten,
het kan rood zijn,
het kan rood gemengt met de kleur van de spoeling zijn, die kans acht ik het hoogst, omdat ontkleurd haar heel poreus is en de kleur er dus makkelijk intrekt.
En het kan je originele kleur zijn.

Als je niet tevreden bent met het resultaat van je haar, wat de kapper zijn werk is, moet je terug naar de kapper, daar leg je je klacht voor en geef deze de kans de fout te herstellen, zodat je tevreden de deur uitgaat, dat is eerlijker naar de kapper, een tevreden klant, blijft een klant, een ontevreden klant, is slechte reclame.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt!