Mijn uitgroei is geverfd met 6%.Die kleur is veel te licht. Kan ik over twee weken (als ik weer naar mijn eigen kapper ga)de uitgroei laten bijwerken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Waarom 2 weken wachten? Bij de bekende "Duitse" winkelketens hebben ze voor een paar euro gewoon een goed merk haarkleuring. Ik zelf ben (zie foto) bruin en moet mijn haar zo'n 3x ontkleuren voordat ik het blond krijg (niet aan te raden want je houdt geen kop meer over door de peroxide) maar ik heb meestal kort haar dus gaat regelmatig de tondeuse er overheen. Echt goed voor je haar is het niet als je lang haar hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, dat kan op zich prima, maar aangezien er staat 'is geverfd' ipv ik heb geverfd, neem ik aan dat je het dit keer ook hebt laten doen door je kapper? In dat geval zou ik gewoon even terug gaan om het resultaat te laten zien - immers heeft de kapper zijn of haar werk niet goed gedaan en zal het daarom kostenloos 'moeten' (en zelfs willen) herstellen. Ook jouw kapper heeft er tenslotte baat bij dat zijn/haar klanten tevreden zijn.