Waar kan ik een kunstnagel kit kopen?

Ik wil meer informatie over kunstnagel kits. Ik wil er namelijk eentje kopen. Waar kan ik dit doen en hoe duur is dat ongeveer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Gaan je eigen nagels helemaal kapot van, zonde
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je precies?
Overal bij drogisterijen zijn toch kunstnagel setjes te koop.
Acrylnagels,
Plaknagels,
Gelnagels. Veer verschillen in soorten en prijzen.

Het beste antwoord

Hoi Ilse, ik vroeg me de laatst de zelfde vraag af. Ik kwam toen op een goede site waar ze je uitlegden waar je een kunstnagel kit kunt kopen. http://www.nageltrends.nl/kunstnagels/kunstnagels-kit.html Kijk hier even naar! Succes. Groetjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel! Wat een handige site!!! Ik ga gelijk verder kijken

Andere antwoorden (1)

Kunstnagels die je erop kunt plakken kan je in bijna alle drogisterijen halen (mijn vriendin haalt ze zelfs bij de Action). Voor speciale nagellak met dunne kwastjes en stickertjes die je erop kunt plakken ga ik soms naar de Douglas of de DA.

Realiseer je wel dat van kunstnagels je eigen nagels heel snel kapot kunnen gaan. Dat is een van de redenen dat ik het niet gebruik.