Hoe krijg ik deze 'rimpel' weg?

Als je booskijkt, heb je altijd zo'n soort rimpel tussen je wenkbrauwen. Bij mij zie je die altijd goed als ik lach en ook gewoon zo. Hoe krijg ik die weg? Ik ben wel nog maar 15.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

wrrs een fronsrimpel zoals iedereen die heeft.

mensen met een donkere huidskleur hebben dit vaak minder, en zijn over het algemeen minder gevoelig voor rimpels, maar hier heb je niets aan.

wat je kan doen is niet meer fronzen, boos kijken of lachen maar dat is niet haalbaar.

wat je kan doen zijn de standaard do's om rimpels te voorkomen (veel water drinken) niet te heet douchen, niet roken, gezond eten, geen lagen make-up, geen overdosis zon, voldoende slapen, etc.

bij het dragen van zon een zonnenbril opdoen. mensen knijpen vaak hun ogen wat dicht waardoor dit soort rimpels ontstaan)

lief zijn voor je huid dus, en deze goed verzorgen en beschermen tegen invloeden van buitenaf.

weg krijgen doe je ze niet, tenzij je naar een plastisch chirurg gaat die het op een onnatuurlijke manier fikst.

het is menselijk en ook op jongere leeftijd niet ongewoon (helaas) mimiek hou je niet tegen (tenzij je spieren laat lamspuiten) en het hoort bij je gezichtexpressie en dus ook bij jou als persoon.
(onderdeel van lichaamstaal)

als het storend is is het helaas zijn ze net zo'n pain in the ass als lachrimpels/kraaienpootjes.
(helemaal) voorkomen kan je het dus niet.

Toegevoegd na 9 minuten:
afhankelijk van je huid kan je eventueel een goede dag of nachtcreme gebruiken.

dagcreme beschermd tegen invloeden van buitenaf (zon/uv, vervuiling in de lucht etc) en nachtcreme kan de huid voeden en is vochtinbrengend.

af en toe een lekker masker en scrubben is ook een weldaad voor de huid.

bij zwemmen (chloor) heeft je huid en haar extra verzorging nodig, net als in de winter als de verwarmingen weer bulderen op een hoge stand (droge lucht) en in de zomer (uitdroging, veel zon)

mocht je make up gebruiken: vooraf de huid goed reinigen, creme opbrengen, niet te dik ‘plamuren’ en daar waar mogelijk vloeibare make up afgestemd op je huid.
als je weer thuis bent en zeker voor het slapen gaan de huid weer goed schoonmaken, en een nachtcreme aanbrengen.

hier nog meer tips:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/27831-rimpels-en-huidveroudering.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ al wil ik wel 1 dingetje veranderen, vochtinbrengende dagcremes bestaan niet, wel vochtvasthoudende, zou je in de huid vocht in kunnen brengen, dan zouden we allemaal tijdens het badderen, zwemmen, douchen of in de regen lopen vollopen.
Pieter2011
11 jaar geleden
+ Tja, als dát geen duidelijk en uitgebreid antwoord is...

Andere antwoorden (4)

Dit krijg je niet weg zonder operatie. Als je ervan uitgaat dat dit een imperfectie is ga er dat van uit dat niemand perfect is...accepteer dit en geniet van je schoonheid die zeker met de jaren nog komt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alleen met plastische chirurgie of vol laten spuiten met zooi.
Deze "rimpel" krijg je verder niet weg, ook niet met alle mogelijke adviezen die je van wie dan ook krijgt. Je kunt je helemaal klem kopen aan zalfjes en smeerseltjes: je zult hem blijven zien. Jij wordt er niet beter van, de fabrikanten wel.
Gelukje is, dat je hem alleen maar ziet als je in de spiegel kijkt.... en als je dat niet doet, dan zie je hem dus ook niet.
Klinkt flauw, is het misschien ook, maar wat ik ermee bedoel is: focus je niet met kritiek en afkeuring op die "rimpel" als je in de spiegel kijkt.
Die hoort gewoon bij je, net als alles aan je lijf.
Die "rimpel" is een stukje van jou, maakt jou mede tot jou: een uniek en eenmalig mens op deze aarde ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet goed op je eten letten ( fruit en water zijn bijvoorbeeld heel goed voor je huid ). Verder kun je wat crèmes proberen. Maar waarschijnlijk zie jij je 'rimpel' als heel erg, omdat je er op let, terwijl anderen het niet eens hebben gemerkt. Vraag anders eens rond (bij je ouders en heeele goede vrienden).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt collageen gaan slikken! Dat helpt om je huid weer op te vullen..
Ik bestel die van mij altijd bij SUPP24.