Hmmjah, lastig te zeggen. Een yoghurtmasker doet niet zoveel voor je huid, eigenlijk alleen verkoelen/kalmeren, dus in die zin kan het weinig kwaad. Zit alleen met de vetstoffen in mn maag, kan me voorstellen dat je daar op den duur onzuiverheden mee kunt opbouwen. Op het moment dat je het weer gaat nareinigen met milk/lotion of een facewash, dan doe je het verkoelende effect weer teniet.
Mijn conclusie is dus dat het weinig resultaat biedt op de lange termijn, maar na een dagje zonnen is het prima.