Moet je je haar na het wassen los laten drogen of vast doen?

Ik heb last van pluizig haar. Ik heb ook krullend haar. Als ik wàs doe ik het in een knot. En zo laat ik het drogen. Maar is dat een goede oplossing? Want bij los drogen, wordt mijn haar zo dik en bossig ;o

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn veel middelen te krijgen tegen pluizig haar zoals bv van Andrelon, maar wat ook goed werkt, wel raar, is ipv cremespoeling wasverzachter gebruiken. Je haar is hierdoor veel minder statisch en droogt echt veel mooier op. Mijn dochter 13 jaar en enorme bos krullen doet het ook al jaren zo. Ps robijntje roze is een aanrader, ruikt heeeel lekker :-)
Kristal
11 jaar geleden
leuk! Zou ik nooit aan gedacht hebben.
Ritsuka
11 jaar geleden
Gebruik je wel een goede conditioner?

Antwoorden (4)

Dan is de manier die jij gebruikt toch prima als het om deze 2 manieren gaat, want de andere manier werkt niet.....
Er zijn natuurlijk meer manieren om pluizen tegen te gaan, maar dat was niet je vraag. Ik zal bij reacties wat tips geven :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kristal
11 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank u!
Ik zou de anti Frizz serie tegen pluizend haar van John Frieda gebruiken en het haar los laten drogen, speldjes en elastiekjes beschadigen snel je haar, zeker als het nat is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou een shampoo gebruiken tegen het pluizen. En het los laten drogen, dat is beter voor je haar. Een stiekje beschadigt je haar, waardoor het op die plek kan afbreken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Liever los. Tegenwoordig heb je elastiekjes zonder een knikje ( dat metalen stukje). Dat beschadigd je haar enorm. Je haar los is ook niet goed eigenlijk!
eE haar ''scheurt'' langs je kleren en word zo ook beschadigd. Zelf heb ik ook krullen, hele erge marokkaanse krullen(kleintjes dus!)

Ik doe altijd Anti Frizz van John Frieda in mijn haar,
Daarna Andrélon Perfecte Krul cremé & de spray.
Daarna doe ik het in een knot met een elastiekje van de kruidvat (geheel stof).
Als het droog is doe ik het los, stijl ik het een beetje met de Hercut Krullen Serum&Cremé in 1.

Kussiez