Zal kunnen door een ander kapsel, andere make-up en andere kleding,
succes !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2 nachten niet slapen, je niet wassen en met een rollator over straat gaan.

Of meer praktisch: kleren van wat oudere mensen dragen (rok over de knieën, tuttig bloesje en jakje), haar in een knot, brilletje op en vooral om de haverklap roepen: "Tja die jeugd van tegenwoordig!"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HAHAHAHA +1!!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of iets zaniken over de crisis!+
Je kunt aan je kapper advies over je kapsel vragen, aan een schoonheidsspecialiste of visagiste advies over je make-up, aan je moeder advies over je kleding, maar het belangrijkste wat je dan moet doen, is je volwassener gedragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ander kapsel, andere kleding, (kleuren) maar ook gedrag maken dat iemand ouder of jonger kan lijken.

het is dus een totaal pakketje en afhankelijk van hoe je er nu uitziet/gedraagt (dus daarmee eigenlijk enkel in het algemeen te beantwoorden)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het alleen met make-up wil doen zie je er met een lijntje eyeliner en als je je wenkbrauwen iets donkerder maakt er al wat ouder uit. Ik weet niet hoe oud je bent maar hakken doen ook wonderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga roken, veel alcohol drinken, en elke dag in de zon liggen. Op je 40-ste lijk je dan wel 60.
11 jaar geleden
Door naast mensen te gaan lopen die er jonger dan jou uitzien......

En ik denk dat moderne kleding met iets meer bloot en make ip dragen ook ouder maakt.

Maar wat je ook doet, vergeet niet dat als je er ouder uitziet dan je bent, je ook andere verwachtingen oproept bij de mensen..