Bestaat er een toestel waar je , benen etc kunt scheren en /of epileren ? Een toestel met twee aparte koppen 1 om te scheren en een ander vr epileren

ik vraag me af of er zo n een combi toestel bestaat. Nu scheer ik mijn benen en slaag er steeds in om door mijn vel te zitten( zeker rond de knietjes ). Een epilatie toestel wil ik wel proberen , maar als blijkt dat ik er niet tegen kan door de pijn of er zoals ik lees heel veel ingegroeide haren en of rode punten heb .... dan twijfel ik sterk ... vandaar mijn vraag. Er is een silk epil 7 dual , maar als ik het goed begrepen heb is dat een epileertoestel waar er ook mesjes opzitten die de haren die niet geepileerd zijn , af te scheren tergelijkertijd. Of begrijp ik dat verkeerd .. De prijs van dat toestel is heel duur .... dus vraag ik me ook af ... is er dan zo n verschil in al die toestellen , dat de prijs ook zo sterk verschilt ?

11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens in de winkels naar de oudere modellen. Ik had een simpele silk epil met epileerkop en scheerkop (ladyshave dus) die je kan verwisselen, voor nog geen drie tientjes, zo'n twee jaar geleden. Die silk epil 7 dual is de nieuwste van de nieuwste en dus de duurste.
doralien
11 jaar geleden
@Prim, bedankt voor je tip ! Ik ga er zeker naar kijken. Helaas is er geen mogelijkheid om een reactie te markeren als beste antwoordje ...gaat enkel voor een antwoordje ,

Het beste antwoord

De silk epil die jij beschrijft kun je een kop op zetten waarmee je alleen epileert, en de andere kop is epileren en scheren tegelijk. Dan worden je genen supergkad omdat hij de niet pakbare stoppeltjes eraf scheert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt een soort laser die je thuis gebruikt. Het lijkt op een bestraling die ze ook in behandelingen doen. Het is wel enorm prijzig, maar bij www.vakantieveilingen.nl Kun je doormiddel van veilingen hem voor goedkoper krijgen. Laatst zag ik hem voor 100 € Winkel prijs is 540€ Dacht ik.
Ik heb hem zelf ook, voor 100 € gekocht. Ik vind hem ENORMMMMM Fijn! Me benen zijn echt weken lang haarvrij en superglad. Het is een klein ding dus kan tot de kleinste hoekjes bij. ( Bij mij blijven ze 3 á 4 weken haarvrij en glad)/
Ik geef het echt een 10. Ik ben er verliefd op!