Wat doet een eyelash vibrator?

Ik zag dat bij Etos dat er een eyelash vibrator in de reclame is en vroeg me af wat het doet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Nou ehm... Niet bijzonders: Hij vibreert, waardoor vrouwen opgewonden kunnen raken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
burgos
11 jaar geleden
Waarom een min??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vast omdat vrouwen over het algemeen niet opgewonden worden van wimpers die getrild worden...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://realitywired.com/morally-repressed-mattel-pulls-vibrating-harry-potter-broomstick/
de vibrator bij de etos is waarschijnlijk de mascara die je wimpers vibreert zodat het wimpers mooier maakt voor een betere look. (gelezen op internet) maar je hebt ook de 'eyelash' vibrator dat op een mascara lijkt maar dat is dus een gewoon een vibrator ;P

Toegevoegd na 2 uur:
http://www.folders.nl/etos/folder/drogist-parfumerie?id=10508&html5=true kijk maar eens in de etos folder, aan de rechterkant. Daar staat ie. En jawel het is de virbator, en niet bestemd voor je wimpers dus;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt helemaal! Je hebt inderdaad een gewone echte mascara die vibreert en inderdaad een nep mascara die eigenlijk gewoon een echte vibrator is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oh nou heb ik dus een link erbij gezet, die de mevrouw hieronder ook heeft neergezet. haha niet gezien.
Dit is gewoon een vibrator die eruit ziet als mascara. Daardoor valt hij niet op in je tas en kun je hem dus gewoon overal mee naartoe nemen...

Toegevoegd na 2 minuten:
Aangezien in de folder (twee keer omslaan in de link) staat: discrete uitstraling en drie standen, zal het zeker om een 'normale' vibrator gaan, die eruit ziet als mascara.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
burgos
11 jaar geleden
Nogmaals waarom een -
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop dan gewoon een Tarzan! http://www.viboshop.nl/fotopopup.php?naam1=566977
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leftoverture, je hebt helemaal gelijk, maar dat was de vraag niet.
Burgos, je weet toch hoe dat werkt met die minnaars?