In welke winkel vind ik doorschijnende UV nagellak?

Ik ben bij de Kruidvat, Trekpleister en Etos geweest, maar daar hebben ze 'm niet. Wie weet waar ze deze nagellak wel verkopen?

In de winkel niet online.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

als je al bij de grootste 3 bent geweest heb je niet veel meer kans. Misschien de Bijenkorf of V&D of Xenos of Douglas. Maar anders zou ik hem toch echt hier bestellen ;)
http://www.glowspecialist.nl/contents/nl/p366_UV_-_Nagellak_-_onzichtbaar_bij_daglicht.html

lekker easy thuis bezorgd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik in de stad ben zal ik eens kijken. Maar ik ga echt geen 5,50 voor een potje nagellak betalen, komen de verzendkosten nog bij. Vind ik het niet waard.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ah nee dan is het indd niet waard. ik had t een keer met een bestelling uit amerika van 10 us $. met verzendkosten van 9.95. :P
Het ligt er ook helemaal aan waar je woont he. In de Randstad heb je veel meer kans. ( ik ga eind vd week een paar dagen naar New York. kan er wel n paar voor je meenemen. zijn daar vast overal te vinden. pm maar. Maar anders gewoon even blijven zoeken. je vindt het vast wel ;)
Je bedoelt nagellak die oplicht in blacklight? Die verkopen ze waarschijnlijk wel in een winkel met feest- en carnavalsartikelen. Even kijken dus waar zoiets bij jou in de buurt zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je nagellak bedoelt die blauwachtig oplicht in blacklight: calcium white nagellak. De goedkoopste is van kruidvat huismerk. Is sowieso ook mooi in daglicht. Maakt je nagelbed mooi roze en je randje helderwit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog nooit gezien daar. Zal nog eens goed gaan kijken of vragen naar die calcium white nagellak. Dank je.
ik weet niet of er naar vraagt bij het winkelpersoneel en zo ja, waar je dan precies naar vraagt?

ook ik ga er vanuit dat je idd blacklight nagellak bedoeld, het merk Miss Sporty heeft deze in de collectie. volgens mij wordt dit merk niet in heel veel winkels meer verkocht. hier bij de Etos nog wel, zelf gebruik ik ook n aantal producten van Miss Sporty. fijne producten en hele fijne prijsjes ;-)

misschien n idee om even uit te zoeken waar ze in jouw omgeving dit merk (nog) verkopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Miss Sporty ken ik wel. Ben inderdaad bij de Etos geweest en heb het gevraagd, maar ze hadden het niet zeiden ze. Ik ga nog een keer goed kijken. Maar wat ik bij dat merk altijd heb is dat ik de nagellak er zo af kan trekken net als een sticker. Heb jij dat ook?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ze verkopen er wel het merk? is natuurlijk per filiaal verschillend. inmiddels al geslaagd of nog zoekende? tegenwoordig ben ik niet meer zo vd nagellak, gebruik het nog maar zelden. ik heb nog wel 2 potjes staan van Miss Sporty (kan ik inmiddels wel weggooien, staat al minstens 2 jr) oeps ;-) dus over de kwaliteit kan ik je niets zeggen. nog wel n paar puntjes;
1. folder gezien van de Etos? blacklight topcoat eigen merk. had(den) ze je op zn minst ff kunnen vertellen ...
2. heb naar aanleiding van je vraag mn nagellakbakje even geinspecteerd, had idd nog n blacklight lakje staan, maar wat mij opviel, is dat nail whitener van Kruidvat eigen merk, ook zo paars/blauwig lijkt in het potje als mn blacklight lakje en het op de nagel er ook hetzelfde uitziet. misschien dat deze dus hetzelfde effect geeft? zou je even ingrediënten "moeten" vergelijken.
3. had nog deze website gevonden. je wilde niet bestellen, maar laat m toch ff weten. vind m niet duur namelijk
http://www.lovelystuffshop.nl/webshop/safari-nagellak/uv-neon-disco-nagellak/detail/263/safari-neon-uv-disco-nagellak.html. Succes!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi ik ben bij de Etos geweest en die lichten inderdaad alleen op bij zo'n apart licht. ik zoek gewoon nagellak die oplicht in t donker.