Iedere schoonheidsspecialiste heeft leren waxen, dus ze kunnen het allemaal, het is dus gewoon vragen of ze het doen, sommige willen niet verder dan de normale bikinilijn, maar de meeste zullen het gewoon voor je doen, je moet dan wel duidelijk aangeven waar jij het haar weg wilt hebben, want iedereen verstaat hier weer iets anders onder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja hoor ik woon in de buurt en kan bij je thuis langskomen. Maar volgens mij zit er in Meppel een gespecialiseerde salon.. Kan je beter naar toe gaan bodyboetiek.nl.