Ik kan je de hema dagcre met een tintje aanraden. Deze hydrateert en geeft je een gezonde tint. Volgens mij zijn deze in twee tinten Als je nog een lichte huid hebt kun je beter de lichtste nemen. Mijn broer gebruikte deze ook omdat hij bleek zag. Met deze creme kreeg hij een natuurlijke bruine tint, ik ben m toen daarna ook zelf gaan gebruiken. Het is goede creme, lage prijs voor goede kwaliteit. Wel goed uitsmeren en daarna goed je handen wassen. Succes!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat is voor een man niet anders dan voor een vrouw. Als je niet kunt zonnebaden of naar een zonnebank, dan zou je zelfbruiner op kunnen smeren om een zonnig kleurtje te kunnen krijgen.
Amadea
11 jaar geleden
Je kunt een bronzing powder gebruiken, is niet speciaal voor mannen, maar geeft wel een natuurlijk effect, maar er zijn ook bruin zonder zons te koop voor het gezicht, ook voor mannen, wel goed scrubben voor gebruik en handen wassen na gebruik, neem ook de hals mee, om een maskereffect te voorkomen.

Toegevoegd na 3 minuten:
oa Lancome, Lancaster en Nivea hebben een bruin zonder zon voor mannen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nivea summer look ..is crème die een bruine tint geeft (Voor mannen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alles wat voor een vrouw verkrijgbaar is, kan de man even zo goed gebruiken. Het nadeel is vaak de geur, de meeste cosmetica bevat een geur welke vrouwen prettig vinden en goed bij hen passen. Maar qua werking kun je alles gebruiken.
Nu kan ik me voorstellen dat je niet met poeders wilt gaan werken en dan is een bruinende dagcreme een prima oplossing, ook nog eens goed voor je huid.
Deze cremes kun je krijgen in verschillende prijsklassen. Het grote verschil is vaak de hoeveelheid werkzame stof. (als er van een werkzamestof minder dan 1,5% in een creme zit dan heeft deze geen zin)

Let wel op dat je je handen goed schoonmaakt en vergeet niet je hals/nek mee te nemen, anders krijg je een bruin hoofd op een witte nek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar zou ik echt niet aan beginnen, ten eerste: er bestaat (nog) geen waterproof bronzing of foundation. hoe raar zou het staan als dat uitloopt ?!! en wat maakt het uit dat hij anders wat bleker is?