Zijn producten als vaseline, Atrix en Nivea evengoed te gebruiken als na-het-zonnen middel als de originele producten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Als je met 'orginele producten' dagcremes en niet aftersun bedoelt, is het antwoord Nee!
Aftersun is speciaal gemaakt om de huid te verkoelen en te herstellen na een zonnebad. Een gewone dagcreme of bodylotion kan je huid afsluiten, waardoor de warmte er niet uit kan, met als mogelijk gevolg een huid met bultjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist +

Andere antwoorden (1)

Je huid droogt uit van het zonnen, dus je moet een vochtregulerende creme gebruiken. Dure after-suns zijn zeker niet nodig, gewoon een fijne bodylotion is genoeg.