Hoe gebruik je een Serum (gezichtsserum)?

Ik gebruik nooit een Serum, maar had een proefje liggen van een Serum, die ga ik Dinsdag opdoen, want dan heb ik een bruiloft in Italie.
Normaal gebruik ik ook Dagcreme, maar nu niet, want we gebruiken daar Sun Face Cream met bescherming.
Maar, hoe gebruik ik dan dat Serum?
kan dat over je sun cream heen, of er onder?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

eerst je gezicht reinigen en daarna het serum aanbrengen, hierover heen kan dan je dagcreme of zonbescherming.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-

Andere antwoorden (2)

Wat voor serum is het Niels? Niet zomaar iets op je gezicht doen hoor ;-) meeste serums gaan onder je dagcreme, ik ken er een paar die er overheen gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze vraag kan niet zo beantwoord worden:

Er zijn verschillend serum's voor verschillende doeleinden, en deze hebben ook weer allemaal verschillende werkzame stoffen.
Als je meerdere producten tegelijkertijd gebruikt dan is het belangrijk om te weten ofdat er stoffen bijelkaar komen die elkaar opheffen.
In een serum zit altijd een stof die er voor zorgt dat de werkzame stof van het serum diep in de huid kan doordringen, daarom gaan serums meestal onder een andere creme.

Mijn advies: win de juiste informatie bij de schoonheidsspecialist of verkopende partij van het betreffende merk.