ik wil equate haar producten kopen in nederland, waar kan ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Amadea
11 jaar geleden
Fijn voor je dat je dat wilt. Maar wat is nou je vraag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb daar ook geen bezwaar tegen, ga je gang, of zoals de Fransen zeggen: Allez votre corridor!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies.
Go your gang.
Amadea
11 jaar geleden
En toen was de vraag aangepast, waardoor onze reacties nergens meer op slaan....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij kan de vraagstelster dat niet zelf doen, dus ik beschouw het als een (rot) geintje van een mod.

Antwoorden (3)

Bij een kapsalon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op MP wordt dit te koop aangeboden.

Minoxidil Lotion 2% 180ml - Haargroei - Women
Minoxidil Lotion 2 3 Keer 60ml Merk Equate Gekocht in de Vs bij walmart Goed voor ongeveer drie maanden gebruik Exp 12 2013
Bieden
30 mei '12
Hoorn, NH

Toegevoegd na 3 minuten:
http://startgoogle.startpagina.nl/?start=0&q=equate%20haarproducten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eigenlijk nergens. Equate is het huismerk van Walmart. Misschien dat jouw gewenste producten worden aangeboden op een advertentiesite zoals Speurders of Marktplaats.
Je zou ook zelf een oproep kunnen plaatsen. Ik weet niet of Walmart zelf doet verzenden.
Succes in ieder geval. Ze hebben goed spul. Ik laat mijn broer het altijd opsturen. De verzendkosten zijn hoog en daarom laat ik alle verpakkingsmateriaal verwijderen. Dit scheelt een hoop in volume en gewicht.