Niks moet.

Het is ook niet altijd goed om maar vanalles op je gezicht te smeren. Je smeert poriën dicht, terwijl je huid moet ademen.
11 jaar geleden
het is algemeen bekend dat de huis vanaf de 21 begint met 'aftakelen' en dat het dan verstandig is om te gaan smeren met cremes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat hoeft helemaal nooit. Als jij een goede huid hebt is het nergens voor nodig om er wat op te smeren. Dat werkt dan juist nadelig, omdat je poriën erdoor verstopt raken. Een frisse natuurlijke huid is gezonder dan een verstopte die zich niet vernieuwen kan. Ik heb nog nooit crème op mijn gezicht gedaan, en wordt altijd vele jaren jonger ingeschat!
Amadea
11 jaar geleden
MissBiggie
11 jaar geleden
Mijn idee. Ik smeer ook nooit wat en wordt OOK jonger geschat ... :)
Wanneer je dat zelf wilt. Al die anti-verouderingscremes zijn onzin trouwens, en anti-rimpel cremes zijn bewezen ONwerkzaam. Maar als jij graag iets op je gezicht wilt smeren omdat je dit prettig vindt, of omdat je een droge of juist vettige huid hebt, dan kun je dat natuurlijk doen. Dat kan en mag op elke leeftijd, maar niets moet natuurlijk.