Dag Wat is de beste creme tegen de Melasma en waar kan die vinden ? en ook ik zoek een lighter creme om mijn gezicht witter te maken !!

Kan iemand me helpen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wij proberen juist om bruin te worden!
je moet trots zijn op je kleurtje!
die middelen zijn ook nog eens hartstikke slecht!

Het beste antwoord

Ik ga je hier absoluut niet een witmakende creme adviseren.

Die cremes bevatten wel een pigment remmend middel, maar het is zulke chemische troep, dat ze alleen in heel lichte concentraties zijn toegestaan. En heel veel kans dat je je huid beschadigd. En allemaal witte pigmentloze plekjes krijgt.
Dat wil je ook niet.

Laat je doorvewijzen naar een huidarts als je er veel problemen mee hebt.

Doordat huidige therapiëen symptomatisch gericht zijn, dus alleen de donkere vlekken aanpakken en niet de oorzaak,
kunnen de vlekjes altijd terugkeren, ook al zijn ze in eerste instantie door de behandeling verdwenen. Dit geldt voor alle genoemde behandelvormen. De rest van uw leven moet je ontzettend voorzichtig zijn met zonlicht.

http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/melasma.htm