Een opmaakpop , maar dan niet als speelgoed, maar 1 waar je echt op kan oefenen, ook met het haar. Waar zijn deze online te bestellen?

Ik hou erg van make up , en haren vlechten etc. maar nou zoek ik dus een opmaakpop waar je écht haar mee kan krullen, stijlen, vlechten. En waar je het gezicht ook echt op kan maken. Waar kan ik deze online bestellen? Het liefst zo goedkoop mogelijk.

Toegevoegd na 4 minuten:
; waar je evt. ook nagels bij kan lakken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Dan zal je naar een groothandel voor kappersbenodigdheden moeten gaan. Wat jij zoekt is een "kapperskop" of "oefenhoofd". Op Google is zat daarover te vinden.
11 jaar geleden
www.oefenhoofden.nl
Maar ook op marktplaats staan ze, onder schoolbenodigdheden, je nagels kun je op je moeder of je eigen hand oefenen, ook vriendinnen zijn hier wel voor in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://haarstyling.twenga.nl/oefenhoofd.html hier heb je meerdere keuzes. Google het gewoon en je zult van alles tegenkomen!