Is cola slecht voor je huid?

Ik gebruik sinds een tijdje cola gemengd met olijfolie voor onder de zonnebank. Ik dacht eerst dat het een grap was maar ik word er serieus onwijs snel bruin door. Ik weet dat zonnebanken niet goed zijn en je een beschermend product moet gebruiken maar ik vraag me alleen af is cola schadelijk voor de huid of niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan er sieraden mee schoonmaken en een vast geroeste fiets ketting loopt weer op rolletjes. Helemaal goed lijkt het me niet. Plakkerig ook!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is cola ergens niet slecht voor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt met cola ook de wc schoonmaken, schijnt. Maar misschien kan dat met zonnebrandcrème ook :-))

Antwoorden (2)

Cola is niet schadelijker dan alle andere smurrie die mensen op hun huid smeren.
Er zijn ook mensen die extreem allergisch zijn aan producten die ze via de dokter of de apotheker verkrijgen dus het is een persoonlijke kwestie.

Jij bent baas over jouw lijf dus jij beslist hoe je ermee omgaat.
Volgens mij maken we de dingen gezond of ongezond via ons geloof dat we ergens aan hechten dus vind ik ook dat iedereen zelf mag uitvissen wat wel of niet aanslaat bij zichzelf.

Maar...
Jij hebt jouw gezond verstand gekregen om het te gebruiken dus kan ik enkel nog zeggen, maak er gebruik van ;-)

Anyway... Have Fun Any Way!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk niet dat het schadelijk is.. Ik vind olijfolie al niet echt goed voor onder de zonnebank. Daar ga je van bakken.