Kleurt verkleurt haar weer terug?

Ik gebruik benzonylperoxide tegen acne. Doordat er stukjes van mijn haar in die crème zijn gekomen is het nu wat lichter geworden.
Krijgen die stukjes haar hun normale kleur weer terug?

Alvast bedankt voor je tijd en moeite!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Is dat niet zwaar chemisch? Eerlijk gezegd die ik 'peroxide' staan, en dat wordt gebruikt on je haar te bleken, de waterstof dan. Dus nee, eenmaal gebleekt gaat het niet meer terug
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Peroxide is inderdaad bleek en haalt het pigment uit je haar. Ik ben ooit peroxide op mijn hand vergeten af te wassen en heb daar een tijdje met een lichte vlek gelopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik het zelf ook. Maar ik heb nergens last van. Ik heb wel de lichtste variant. Maar ik zie veel mensen het vergelijken met haarverf. Nou zo heftig is het nou ook weer niet.

Ik raad je wel aan om toch de zelfde te kopen als ik heb. Benzoylperoxide 50 mg/g hydrogel. Dan heb je daar zeker geen last meer van. Als je ook geen vlekken in je kleding hebt die er niet meer uit gaan dan zal het met je haar ook wel mee vallen. Ik zelf heb het ook wel eens per ongeluk op mijn wenkbrauw gedaan. Nergens last van? Ben wel blond van me zelf.

Vroeger was het wel echt erg ( wat ik heb gehoord van anderen). Dan werd alles wat je gebruikte kussenslopen, washandjes, shirts gebleekt. Maar met die ik nu heb heb ik daar helemaal geen last van. Succes... En anders toch maar wat highlights zetten ; )

ps wel echt alleen s' avonds gebruiken en een goede creme overdag gebruiken. En niet inmasseren.