Welk merk zonnebrand is dit, en is dit in nl. verkrijgbaar? zie uitleg.

Ik weet nog wel, van lang geleden, dat er hier, in nl. reclame voor werd gemaakt....
Een klein blond meisje met twee paardenstaartjes, kijkt verschrikt achterom, omdat er een hondje aan haar broekje hangt, en deze gedeeltelijk naar beneden trekt, waardoor goed te zien is, hoe bruin ze wel niet is!
Vrienden van ons hadden het destijds in het buitenland gekocht, en omdat wij geen zonnebrand bij ons hadden, heb ik mijn (ex-)vriend, die tóch al wat rode schouders had, alsnog de schouders ingesmeerd, met deze zonnebrand, ter afsluiting van het smeren, gaf ik hem met de volle hand een pets op zijn rug.
's Avonds was hij zo rood als een kreeft, behalve de gesmeerde schouders, en ja, mijn handafdruk op zijn rug.....
Ik ben sindsdien overtuigd van de kwaliteit, alleen kan ik er niet aankomen, is het soms onder een andere (merk-) naam, hier op de markt, zoja welke dan, en zoniet hoe was de naam van deze zonnebrand, dan kan ik het misschien bij de fabriek bestellen?!

2.1K

Het beste antwoord

Dat is een reclame geweest van het merk Coppertone. De producten zijn nog steeds verkrijgbaar, maar in Nederland heb ik geen verkooppunten kunnen vinden. Op fora wordt vaak verwezen naar de Amerikaanse drogisterijketen Walgreens.
11 jaar geleden
Beestenboel
11 jaar geleden
Hoi, bedankt voor alle moeite, helemaal te gek!!!

Andere antwoorden (1)

het zou Piz buin kunnen zijn

Toegevoegd na 8 minuten:
en dat is iig on-line beschikbaar.
Hoewel ik ook aan nivea denk bij die reclame