Word je bij het gebruik van zonnebrandcrème ook minder snel en minder bruin?

Of voorkomt dit alleen het verbranden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

de commercie-cynicus zegt: je wordt ook minder snel bruin, en je huidje blijft ook lekker gevoelig, zodat je de (dure) producten zult blijven gebruiken.
Gewoon langzaam opbouwen, niet te lang achter elkaar in de zon en er is niks aan de hand. Ook zonder smeerspul.

Over huidkanker: heb je de risico's van de ingredienten van zonnebrandcreme wel goed onderzocht?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het voorkomt het verbranden en daardoor wordt je minder snel bruin.
Minder bruin zal je niet worden, wel anders en vaak mooier en egaler bruin bij het gebruik vaan een goede crème of olie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je kiest voor een product dat lycopeen bevat, wordt je toch snel en mooi bruin, het gebruik van zonnebrand beschermt je niet alleen tegen verbranden, maar ook tegen snelle huidveroudering en bepaalde soorten huidkanker, het is dus erg belangrijk je in te smeren.