mijn haar lijkt aan de zijkanten ze maar heel gespleten, wat moet ik daaraan doen? want het ziet er echt niet uit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gespleten haarpunten kunnen het beste bijgeknipt worden door een kapper.
Amadea
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Dan doe je vermoedelijk dingen met je haar die er niet goed voor zijn. Bijvoorbeeld hard borstelen, heet föhnen, verven, permanenten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of je haar iedere dag stijlen! ook erg slecht! er bestaat een soort creme tegen gespleten haarpunten
ik heb last van gespleten haarpunten aan de onderkant.. maar ik wil mijn haar niet knippen omdat ik het niet korter wil hebben. ik gebruik daarom nu andrélon gespleten haarpunten en ik heb er eigenlijk al veeeel minder last van. Dit is EGT een aanrader.. en het is ook nog eens overal te koop en betaalbaar :D xx