Gaan highlights er eerder uit als je je haar vaak stijlt?

Ik wil graag highlights zetten voor mijn verjaardag. Maar aangezien ik mijn haar vaak stijl, ben ik bang dat het er misschien snel uit zal gaan door de hitte. Heeft iemand evaring hiermee of weet iemand dit? Jullie zouden me heel erg helpen! Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Nee ze gaan er niet uit maar omdat het highlights zijn (gebleekt) kan het wel doffer worden dan de rest van je haar. Altijd iets beschermends gebruiken tegen de hitte en per week een goed maskertje :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Highlights zijn plukken ontkleurd haar, lichter gemaakt dan je eigen haarkleur, door de stijltang komt er geen kleur terug in je haar, wel droogt je haar uit, door de highlights en de stijltang, dus je haar krijgt wel een tik door deze combinatie, als je deze keus maakt, goed verzorgen en het haar beschermen tegen de hitte van de stijltang, maar dan nog, voorkom je beschadigen niet helemaal, goede producten zijn die van John Frieda.