Hoe krijg je lichter haar zonder te verven?

Ik wil graag voor de lente/zomer mijn haar iets lichter. Ik heb nu donkerbruin haar en zou het graag middenbruin willen, maar zonder het te verven. Ik heb een aziatische kleur huid dus het moet graag niet al te licht. Iemand een tip? Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je haar spoelen met kamillethee, of met citroensap. In combinatie met zonlicht werkt dat echt, weet ik uit ervaring.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Meestal word het in de zomer door de zon van zelf wat lichter misschien deze zomer vaak ik het zonnetje zitten? Veel geluk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaa daar dacht ik ookal aan, je haar wordt daar zeker lichter van, maar mijn huid wordt in de zon dan ook donkerder en dan vind ik mij huid te donker, nog een tip daarvoor?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat dacht je van een sunblock, een factor 40 is ook genoeg om niet te verkleuren.
Door in de zon te zitten is al gezegd. Verder door veel in chloorwater te zwemmen. Of met waterstofperoxide (gemeen spul).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Blonddeerspree
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Donkerbruin haar lichter krijgen zonder te verven, dat kan met alle bovenstaande adviezen, bedenk echter wel dat dat niet mooi gaat worden, het wordt oranje of groen, ligt aan de pigmenten in je haar, dus als je het mooi wil hebben, ontkleuren en in de juiste kleur verven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook voor een spoeling kiezen. Na enkele wasbeurten vervaagt de kleur. Dus je krijgt geen uitgroei!!