goed koelen met bijv. een koud washandje of schijfjes komkommer.
vooral niet teveel wrijven.
een beetje foundation en je ogen opmaken en je ziet er (bijna) niks meer van
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leg twee wattenschijfjes in koude melk en laat ze zich volzuigen. Knijp ze een beetje uit en leg ze op beide ogen. Blijft gedurende 5 minuten liggen met de wattenschijfjes op uw ogen. Ontspan. Na vijf minuten heeft u weer stralende ogen.

Natuurlijk goed je ogen drogen of met een koud washandje afspoelen, werkt ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel lastig als je op je werk bent, of een dagje weg.
Wat bij mij erg goed helpt is in het donker (licht uit en gordijnen dicht) op bed gaan liggen, nergens aan denken, dát is op zo'n moment natuurlijk wel moeilijk, maar toch, en met een natte washand of natte theedoek op je ogen minstens 10 minuten "de wereld stil laten staan".
Nergens aan denken, tot rust komen en de spieren laten ontspannen.

Succes !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat koud's op je ogen leggen zoals koude lepels komkommer of blikjes cola uit de koelkast.
een beetje make-up kan ook geen kwaad.

hoop dat het helpt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk of wat water op je gezicht werkt en ga lekker wat grappigs lezen,kijken,doen zodat je lacht werkt bij mij meestal