Hoe krijg je met foundation dit effect (zie foto)?

Hee,

Ik heb slechte ervaring met foundations.
Want alles droogt bij mij uit, ook de aller vloeibaarste.
En heb nu vandaag Maybelline Dream Nude Airfoam gekocht, omdat hij zo waterig is dus ik dacht miss droogt dat niet, maar het droogt ook uit en ik krijg een 'poederige finish'.
En ik wil een glanzend effect, daarom heb ik ff een foto toegevoegd.
Hoe krijg ik dit effect?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
die persoon op de foto gebruikt een foundation die veel te licht is voor haar huid. Kijk maar naar de nek en het oor, daar is het veel donkerder. Gebruik je dagcreme voordat je foundation op doet? doe je misschien te veel foundation op?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik gebruik dagcreme er voor ja
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je een foundation op olie basis gebruiken. Of inplaats van dagcreme huidolie gebruiken...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee Ritsuka,
Die persoon op de foto is nep.
Als je dat effect wilt krijgen moet je Photoshop o.i.d. gebruiken.
Ritsuka
11 jaar geleden
De persoon is echt hoor, alleen de huid is mogelijk wat aangepast met Photoshop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee joh, tuurlijk niet!
Dat is gewoon foundation, dat bestaat echt dat heb ik ook op straat weleens bij mensen gezien
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga eens naar een parfumerie of drogisterij en laat je adviseren, zij weten wat bij jou past en je kunt zelf bepalen wat je wil uitgeven, wel naar een adviesdrogisterij, dus niet het Kruidvat bijv.
MissBiggie
11 jaar geleden
Je bent een jongen van 15! Waarom gebruik je foundation??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
He hallo, mag ik?
Omdat ik het leuk vind misschien?

Het beste antwoord

Een beetje nachtcreme met je foundation mengen. Dit is iets vetter dan dagcreme.
Probeer wel een foundation te vinden met een SPF van minstens 15t 15 zoeken want dit zit nooit in nachtcreme.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip

Andere antwoorden (2)

Je kan een dagcremé met een glansje gebruiken.
Bijv. Estee Lauder Idealist.
Die is best wel prijzig, dus kan je ook dagcreme mixen met vloeibare highliter.
Ook kun je dit filmpje bekijken hoe Mascha (beautygloss, geen reclame ofzo, hihi.) het doet.

Succes xxA
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf ook het probleem gehad. Ik gebruik nu de bb Cream en bij mij werkt het perfect. Dat is crème waar foundation doorheen zit (of andersom)