Ik wil 2 moedervlekjes laten verwijderen. Dit de huisarts dit?

Ik wil 2 moedervlekjes laten verwijderen. Dit de huisarts dit? En wordt het verzekerd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Of jouw huisarts dit doet weet ik niet, niet elke huisarts doet dit. Als de huisarts dit wel doet hoef je daar niet voor te betalen. Als je huisarts het niet doet en je moet daarvoor naar een dermatoloog in het ziekenhuis dan gaat het af van je eigen risico (dit jaar 220 euro) waar ook je medicijnen vanaf gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sommige wel en sommige niet. het heeft er ook mee te maken hoe groot of hoe dik de moedervlek is. ik heb wel van veel mensen gehoord dat het geen pijn doet (het verwijderen van een moedervlek)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien dat de huisarts voor je kan doen, maar waarschijnlijk zal hij je daarvoor doorverwijzen naar de dermatoloog.

Als het om medische reden gaat wel, anders moet je het zelf betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het beter doen bij echt iemand die hiervoor heeft gestudeerd of alleen voor dat werkt. Je huisarts heeft misschien niet veel ervaring, dus zal die het ook niet doen. In de bron kun je lezen hoe + wat, hopelijk heb je er wat aan..

xxA
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een goede huisarts doet het alleen als hij/zij weet dat hij/zij het kan en er goed in is. En zijn zelfs huisartsen die mannen steriliseren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zeg ik ook, als hij er niet veel ervaring mee heeft: Zal die het ook niet doen. ''Je huisarts heeft misschien niet veel ervaring, dus zal die het ook niet doen''
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat om je eerste zin: jij insinueert daarmee dat elke huisarts er niet genoeg ervaring mee heeft omdat die er niet lang genoeg voor gestudeerd zou hebben. Verder had ik de zin zo gezegd: ALS je huisarts er weinig ervaring mee heeft zal die het niet doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, mijn excusses xx