Wat ik doe is een een hydrofiele zalf gebruiken, een huidzalf en heet Bactroban. Deze krijg ik via recept van mijn huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe en waarvoor heb je die gekregen.
Heb ook heel veel last van.
Alleen het staat omschreven als antibiotica zalf
Inwrijven met Nivea crème.
12 jaar geleden
Je hebt van die verkoelings lotion (en doekjes, zoals make up doekjes, maar dan voor je benen.) Voor na het epileren van je benen. Dan verkoeld het en als het goed is is het dan binnen enkele minuten zichtbaar minder. (Althans, bij mij.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst met heet water douchen, dan gaan de poriën openstaan. En een epilator met ijskoeling gebruiken. Dat scheelt al een stuk. Niet te lang wachten, van korte haartjes heb je minder last dan van lange haartjes verwijderen. Anders eerst met creme of scheren.
Sterkte...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet toch even kwijt...dat je porien open gaan staan heeft geen effect op het haartje..dat het haarzakje door het warme water zacht en wat week wordt maakt dat het haartje makkelijker los laat ;)
De Hema heeft lotion voor na het scheren, deze helpt prima voor na het epileren, geen rode bultjes meer te zien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou eens Sudocrème proberen (verkrijgbaar bij zowel supermarkt als drogist). Eigenlijk bedoeld voor babybilletjes, maar ach als je last hebt van irritatie is het het proberen waard! Ik gebruik het zelf standaard na het ontharen omdat ik gevoelig ben voor irritatie.

Succes!