Bestaat er dekkende nagellak die huid/nagelkleurig is?

ongelukje gehad met vinger, 1 nagel is nu bijna zwart. En dat duurt erg lang zo te merken.
Voor normaal niet zo'n punt maar als je het eens wilt verbergen zonder verplicht al je nagels in een heftige kleur te lakken, is er ook nagellak die niet fel gekleurd is maar die wel zo'n hele donkere nagel verstopt?

12 jaar geleden
16.1K

Het beste antwoord

Ik heb zelf eentje die is bijna huidskleur, van de kruitvat. Merk essence. Nummertje weet ik niet meer.
Hij is heel lichtbruin, echt bijna huidskleur.

Ik vind hem goed dekken. Wel meerdere lagen doen, eerst drogen en dan de volgende laag erover heen.

Nagelkleurig kom je op lichtroze en dat dekt nooit zo goed dat je er niets onder ziet, meestal blijft dat doorzichtig.

Succes ermee.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nude glam polish!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Summo
12 jaar geleden
bijna dekkend maar goed genoeg, dank

Andere antwoorden (4)

Ja vast wel, nagellak is er in alle kleuren. je kut het echt er nooit zo verbloemen dat je het niet meer ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappige tikfout ;-)
Wat je ook kan proberen is je nagel eerst wit te lakken (wel dekkend). In principe kan je dan elke lichte kleur erover heen lakken. Je krijgt dan de kleur die je ziet, als je naar het potje kijkt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar mijn ervaring dekken de lakjes van Rimmel heel goed. Ze zijn 6 euro. Als je een huiskleurige wilt, dan kun je de kleur 'bare nesecities' nemen. Geen idee hoe je dat schrijft, maar hij dekt al na twee laagjes perfect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zulke nagellak heet 'nude nagellak'.
Tegenwoordig bestaan er een heleboel verschillende varianten. budget en duurdere nagellak.
Ik zal hieronder een paar nude nagellakjes zetten die goede reviews hebben gehad:

HEMA nagellak nr. 81
De blogster zegt over dit lakje: 'nagenoeg de kleur van mijn huidskleur, goed dekkend, en een creamy finish.' (bron 1)
HEMA nagellak dekt na 2 laagjes en kost € 2,50

OPI - Sweet Heart
Een wat lichtere nude nagellak

Misa - Pay Days Are Happy Days.
een ietwat meer beige kleurtje

OPI - Mimosas for Mr. And Mrs.
Vind ik persoonlijk heel mooi. Iets roziger dan Sweet Heart

De favoriete nude nagellakjes van (bron 2)
OPI is over het algemeen een erg goed merk. Wel iets duurder zoals je ziet maar komt altijd erg goed uit de reviews. Dekt goed na 2 laagjes. Kost in de winkel € 13,95
Misa nagellak schijnt ook erg goed te zijn. Dekt goed na 2 laagjes. Te koop op internet voor € 7,95

ELF - Innocent

Dit is het favoriete lakje van (bron 3). Zij zegt dit over het lakje:
'Hij dekt in twee laagjes en geeft de perfecte nude look! Deze nude kleur staat goed bij mijn huid en geeft een verzorgend effect. De kleur valt absoluut niet op, maar toch ziet het er netjes uit.'
ELF is een wat (bij de meeste mensen) minder bekend budget merk. Heel veel spullen zijn maar 1 euro. Spullen van ELF zijn te bestellen via internet. Dit lakje kost ook maar € 1,-

Ook het merk Catrice verkoopt een heleboel Nude nagellakjes.
Dekken ook in 2 laagjes en zijn € 2,50 per stuk.

Zie bron 4 voor de plaatjes van de 7 verschillende nude nagellakjes van Catrice.

Ik zelf heb van catrice nummer 080. Een erg mooi roze nude lakje en dekt erg goed.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik hoop dat het u wat kan helpen! Er zal hier vast een lakje bij zitten dat uw nagel er mooi en netjes uit laat zien!

Toegevoegd na 6 minuten:
Catrice is trouwens te koop bij het kruidvat