hoe krijg ik blauwe haarverf uit mijn haar?

ik heb had blauwe direction verf in mijn haar maar het zit er nu een tijdje in en het is helemaal groen geworden maar ik wil graag rood erin doen maar als ik dat nu doe word me haar paars (heb ik al eens gehad) ik heb lichtblond haar dus ik hoef het niet te blonderen als ik het ga verven. en als ik nu dat stukje wel ga blonderen word dat stukje haar wit en dat wil ik niet. ik heb het al geprobeert eruit te krijgen met anti-roosshampoo en zilvershampoo (al heel vaak) maar het gaat er maar niet uit weet iemand mischien nog iets?

Toegevoegd na 30 minuten:
het is semi permanente haarverf!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
24.5K

Antwoorden (4)

Misschien kan het wel met azijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt diverse mogelijkheden. Groen eruitknippen, maar dat wil je natuurlijk niet. Groen laten ontkleuren bij de kapper en vervolgens rood verven.
Groen helemaal laten uitgroeien.
Aan jou de keus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Anti-roos shampoo is zeer agressief (vooral die van Head & shoulders) dus als je die shampoo gebruikt gaat haarverf er veel sneller uit.
Een ander alternatief is inderdaad je haar bij de kapper met waterstofperoxide op laten bleken en je haar vervolgens weer verven maar jij zegt dat je dit niet wilt. Dus raad ik jou anti-roos shampoo aan; bij mij was de haarverf er toen zo uit :)

Toegevoegd na 7 minuten:
Je moet de anti-roos shampoo niet één keer gebruiken maar meerdere keren.

Ook zou je verhelderende shampoo kunnen gebruiken om het haar wat op te bleken. Misschien dat dat de paarsheid wat tegengaat. of blondspray :)

Wat ook nog een oplossing is is een ontkleuringsbad bij de kapper. Dit zorgt ervoor dat de kleuring er voor het grootste gedeelte uitgaat.

Olijfolie kan de haarverf ook voor een groot deel vervagen. Voor het wassen de olijfolie erin wrijven en er min. een half uur in laten zitten.

Dit zijn de verschillende opties. Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Semi permanente haarverf bestaat niet. Heb je 2 verschillende producten met elkaar moeten mixen voordat je je haren kleurt dan is het verf en geen spoeling!
Het beste is om het door de kapper te laten ontkleuren en dan een nieuwe kleur, of het eruit knippen of laten groeien zoals je al eerder als antwoord hebt gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je antwoord is goed. Plus.