Grote kans van nee! Veel krachttraining zullen de spieren wel verstevigen maar de huid blijft opgerekt.
Uit ervaring ik ben van 84 naar 58 gegaan(v). Mijn overbuurman is personal trainer, die heeft gezegd de huid is opgerekt en krijgt zijn structuur niet meer terug. Misschien is een buikwandcorrectie op zijn plaats. Zelf heb ik meerdere mensen on advies gevraagd maar alle gaven de zelfde uileg.
Zelfs mijn huisarts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het wel mogelijk is als je gewoon goed blijft sporten. Ook kun je er misschien voor kiezen om wat overtollig vet weg te laten halen.

Afvallen op een gezonde manier www.hapjes-maken.com