Waar/hoe kom ik aan HAAR voor een project? (pruiken, afgeknipte lokken, extensions)?

Voor een installatie voor mijn Nieuwe Media klas ben ik op zoek naar haar. Geen synthetisch/plastic haar.

Ik dacht zelf aan kapper en tweedehands winkels.

Andere tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

Je zou eens kunnen informeren op Www.echthaar.nl en www.haarwensen.nl beide zijn organisaties die met echt haar geweldige dingen doen, maar zij ontvangen ook regelmatig haar waar ze voor hun doel niets mee kunnen. Misschien kun je dat wel krijgen of beter tegen een donatie overnemen.

Verder de kapper, kappersopleidingen en dergelijke
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ElectricRain

Waar/hoe kom ik aan HAAR voor een project?

Toegevoegd na 5 minuten:
Het is simpel, je begint een actie :

Doneer Uw lokken en eerst moet u dokken.

De lokken houd je zelf en wat de mensen aan geld doneren geef je aan een goed doel.
Het goede doel maakt niet uit natuurlijk, even over nadenken, even rondkijken en uiteraard een paar maten / vriendinnen inschakelen die je helpen met de uitvoering.

Misschien is het wel een idee ?

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je hiermee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb net mijn bewerking er onder gezet en die is verdwenen! Zal het nog een keertje tikken (uit mijn hoofd...).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was weg, op een andere pagina en weer terug en het was er weer!! raar he ?
Bij de action hebben ze goedkope extensions van echt haar. Je hebt dan niet veel haar, maar je kunt er wel mee vooruit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou met een kapper of de kappersschool af kunnen spreken dat je het haar iedere dag ophaalt zolang je project loopt. Heb thuis gisteren net zo'n 8 cm haar afgeknipt en weggegooid. Je vraag komt dus net iets te laat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je kan knippen (netjes) kan je gratis mensen knippen? en het haar houden?