De crème blijft wel wat langer goed,volgens mijn apotheker mag je er gerust een half jaar bij tellen voor hij stilaan zijn werking verliest.
fremar
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De datum die erop staat geeft aan hoelang de werkzame stoffen in de zalf goedblijven.
Na die tijd kun je de zalf vast nog wel gebruiken, maar de werking word minder, de zalf heeft dus minder effect.

Als je je verder aan de bewaarvoorschriften houd, zou je het wel langer kunnen gebruiken, maar je kunt verschil merken in de werking.